מטבח ישראלימטבח מרוקאימתכוני בשר

איך מכינים נקניקיות בבית – נקניקיות מרגז בהכנה ביתית !

איך מכינים נקניקיות

איך מכינים נקניקיות בבית ? מיד נגלה ! (ספויילר – זה פשוט מאוד) נקניקיות מרגז מגיעות אלינו מהמטבח המרוקאי והם מאכל צפון אפריקאי מאוד פופולרי. ניתן להכין אותן גם בטיגון עמוק, גם בבישול וגם בצלייה על מנגל כמו שכולנו מכירים. התערובת שנהוג להכין בה את נקניקיות המרגז תהיה עשויה בדרך כלל מבשר טלה או בשר בקר טחון.

האמת היא שמרגז הוא יותר אופן התיבול ויש גם מקומות שנהוג לאכול בהם את הנקניקיה גם בלי השקית שלה. המפתח העיקרי להכין נקניקיות טעימות הוא להכניס שומן לתערובת מה שיתן טעם מעודן וטעים במיוחד! יש מגוון מתכונים להכנת הנקניקיות אני בחרתי דווקא במתכון המרוקאי לעומת המתכון הגרמני המוכר בגלל שזה יותר מתאים לסגנון שלנו ושל המטבח הישראלי.

אז בואו נצא לדרך ונגלה איך מכינים נקניקיות בבית בצורה קלה ושיכולה להטעים למגוון מתכונים !

מצרכים להכנת הנקניקיות

500 גרם בשר בקר (או טלה)
120 גרם שומן בקר
3 שיני שום טחונות
2 כפות כוסברה טרייה קצוצות
2 כפות תערובת התבלינים- כמון כורכום,פלפל שחור, צ'ילי חריף
3 כפות עריסה (יש את זה בסופרים)
תרמילי נקניקים – תבקשו מהקצב שלכם הוא יתן לכם.

הוראות הכנה:

בקערה גדולה נערבב את החומרים למעט תרמילי הנקניקים, נלוש את התערובת לפחות 5 דקות. כדי שכל התבלינים יתפשטו בה היטב והטעמים יהיהו מצויינים, יש אופציה גם להעביר את כל החומרים למטחנת בשר. ניתן לכל החומרים לנוח במקרר 45 דק לפחות לפני הבישול ונכניס את התערובת שלנו לתוך התרמילים. למרות שאפשר להכין גם ללא תרמילים, מומלץ להגיש את הנקניקיות עם כרוב כבוש- שיהיה בתאבון!

 

אם אהבתם את המתכון אשמח אם תשתפו או שתגיבו אם הסתבכתם! רוצים עוד טיפים ודברים מיוחדים למטבח? לחצו כאן כדי להכנס למגזין שלנו ! רוצים מתכון מיוחד לבישול נקניקיות המרגז? היכנסו לכאן !

 

 

 

 

 

4.7/5 - (23 votes)
להמשך הכתבה לחצו כאן

osher

בעשרת השנים האחרונות למדתי קולינריה, ביקרתי במסעדות בחול ובארץ עם עשרות סיפורים ואוכל מיוחד - אוכל זה הדבר שאני הכי אוהב ואני מנגיש לכם את המתכונים הכי טובים שקיימים שחלקם מגיעים עם הסיפור שמאחורי המתכון - בתאבון :) לכל שאלה מוזמנים ליצור איתי קשר: osheramr@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close

Adblock Detected

שלום ראינו שאתם מפעילים חוסם פרסומות מה שיכול לפגוע בחווית הגלישה שלכם, האם תרצו לכבות את החוסם לאתר שלנו ??